Search This Blog

Loading...

Tuesday, November 13, 2012

ANAK DAN MAK


Mak Dan Anak Sama Hebat


Hai..berjum pelagi.. kekawan name aku mankali ni aku nak ceritakan satu kisah yang benar 2 terjadi pada diriku ini..ceritanye begini.. pada suatu hari..aku pergilah kerumah awek aku di selangor.keluarga awek aku semuanya telah lama mengenaliku.seingat aku , aku pergikerumahnya pada hari raya ke 5 tahun lepas.keluarga awekku ini adik beradiknya semua perempuan, cantik2 pulak tu.ok..lah..ceritanya begini..ketika aku datang kerumah awekku itu dia tiada di rumah.cuma yang ade hanyelah emaknya aje.emak nye menjemput aku masuk kedalam rumah..dan katanye kejap lagi awek aku baliklah.emak awek aku memang sporting, maklumlah dah lame berkenalan.mak awek aku suruh aku berehatlah dulu, dia nak kedapur buatkan air untuk aku..namenya makcik kamariah.makcik kamariah bertanye kat aku nak minum air ape, aku jawab air panaslah sebab jam baru pukul 11.30 pagi.jadi makcik kamariah pun pergilah kedapur buatkan air panas untuk aku..kira2 3 minit kemudian mak awek aku pun keluar lah dari dapur membawakan kopi panas untuk aku..maklum lah nak jadikan aku ni bakal menantu dia.nak di jadikan cerita..masa dia bawa kopi panas tu.. tiba2 mak awek aku tergelincir ....ape lagi habis air kopi..panas tumpah atas badan dia. habis baju dan kain batik yang dia pakai basah..kena kopi panas .., dia menjerit mintak tolong..aku pun aper lagi..tanpa membuang masa terus saja datang membantu..ketika itu aku pun panik.. tak tau nak buat aper ...dan dalam keadaan selambe aje aku terus aje rentap baju mak awek aku itu dan menanggalkan kain batiknya..untuk menyelamatkan dia.maka nampak lah..tetek mak awek aku itu yang...masih pejal walaupun umurnya sudah menjangkau 40tahun dan pada masa yang sama aku nampak juga pantat mak awek aku itu..rupanya2 dia tak pakai spendar tadi..tapi didalam keadaan panik itu makcik kamariah sudah hilang malunya..maklumlah sakit terkena kopi panas.selepas itu aku masuk kedalam bilik awek aku dan ambil tuala lalu aku bagi kat makcik kamariah.lalu makcik kamariah terus aje masuk kebiliknya..dari luar bilik aku bertanya ..makcik ok tak ni...dia jawab...ok...sikit aje..lah..man tapi man boleh tak tolong makcik sapukan ubat kat belakang makcik ni..makcik tak sampai.lalu aku pun terus aje masuk kebiliknye..ku lihat makcik kamariah masih berkemban dengan tuala yang ku berikan tadi..aku terus aje bertanya kat mane yang nak di sapu ubat ni mak cik..makcik kamariah jawab ni ha.. kat belakang ni.. makcik tak sampai nak sapukan..lalu aku pun tolong lah sapukan..kat belakag mak awek aku tu..fuh....tetibe aje aku terstim pulak..maklumlah kulit mak awek aku ni putih aku memang suke perempuan berkulit putih.masa aku tengah sapukan ubat kat belakang mak awek aku ehtah macam mana batang aku yang tengah stim tu terkena belakang mak awek aku itu.tetapi yang pelikya mak awek aku tu dia tak kisah pulak...lama kelamaan aku makin berani aku terus aje menekan2 batang aku kat belakang mak awek aku.kemudian aku memberanikan diri meraba kebahagian depan badannya pula.mak awek aku masih nendiamkan diri.dan aku menjadi semakin berani..aku terus pelan2 meraba teteknya pula yang pejal itu..mak awek aku..masih tidak membantah..aku menjadi semakin berani..aku terus saje duduk dihadapan mak awek aku itu..rupanya2 mak awek aku itu telah gairah juga disebabkan tindakan aku tadi..dia terus kata ..man teruskan lah..makcik dah tak tahan ni..apabila aku mendengar saja lampu hijau darinya..terus saje aku cium bibir mak awek aku itu...dan meramas teteknya.kemudian aku isap teteknya emmm sweet.. masih pejal..tersekat2 suara mak awek aku ketika aku mengisap teteknya.kemudian aku terus saje berdiri dan menaggalkan seluar aku di hadapan mak awek aku..dia diam saje..aku bertanya ,,makcik nak kulum tak..mak awek aku meanggukan kepalanya..ape lagi aku terus saje pegang kepala dia dan masukkan batang aku kemulutnya...aku terus saje fuck mulut mak awek aku. sambil aku fuck mulut dia mate mak awek aku melihat aku dengan wajah yang betul2 mengairahkan aku..ku lihat wajahnya sama dengan awek aku.aku..pun terpancut dalam mulutnya..dengan banyak sekali.. penuh air mani aku dalam mulut mak awek aku..kemudian mak cik kamariah bersuara..man fuck mak cik cepat..nanti ila(awek aku ) balik nanti..susah kita..nanti.tanpa buang masa aku terus saja fuck mak awek aku..fuhhhh...ahhhhhhhh....inilah pertama kali aku betsetubuh dengan perempuan cukup best.aku fuck semakin laju....tersekat2 suara makcik kamariah kesedapan.tiba2 kurasakan makcik kamariah telah klaimax dulu.. sebab terkemut2 kurasakan pantatnya...kemudian aku pula hendak klaimax..ketika itu.. aku bertanya kepada mak awek aku,nak pancut kat dalam ker kat luar..mak awek aku kate kat luar lah ye man.sebab makcik masih subur ni.. nanti mengandung makcik..aku jawap setuju.. untuk meyakinkan dia tetapi...ketika sampai klaimax aku terus aje panjcut air mani aku kat dalam pantat mak awek aku dan ku rasakan terkena varginnya disebabkan kuat nya pancutan air mani aku itu..ketika itu mak awek aku dia sedar aku hendak klaimax lalu dia cuba menarik pantat nya untuk mengeluarkan batang aku tetapi aku peluk kuat2 sambil itu..mak awek aku merayu2 kepada aku janganlah pancut kat dalam plezzzzzzz.tolonglah man..jangan pancut kat dalam..tetapi aku tidak peduli..akuterus memancutkan air mani yang sebanyak munkin..lebih kurang 2 minit baru lah aku berhenti memancutkan airmaniku tetapi batang ku masih berada didalam pantat mak awek aku..itu..tiba2 awek aku masuk kedalam bilik.aku terkejut besar..mak awek aku pun terkejut..kami sama2 tergamam...sebab awek aku masuk dalam keadaan bogel...dia kata..dia dah lama balik dah..dia dengar bunyi yang pelik2 dalam bilik mak ..lalu dia mengintailah..dia cakap..rupa2nya awek aku dia tengok aku buat perojek dengan emak dia dari mula lagi..saje je dia malas nak kacau.. dia kate.. bila mak dah puas .. anak dia pun mestilah kena di puas kan jugak.. baru adil....aper lagi .. kote aku yang lembik tadi terus aje tegang mendengar kata 2 awek aku.. itu..so kemudian aku pun fuck dengan awek aku pulak.sebulan lepas tu aku pun kawin dengan awek aku..itu...kira2 3 bulan selepas kejadian itu awek aku pun mengandung..terrmasuk mak awek aku sekali..dan aku tahu sangat anak dalam kandungan mak awek aku itu mesti aku punya benih...tetapi bapak awek aku tak tahu...perkara itu telah disahkan semdiri oleh mak awek aku itu...bye 

4 comments:

  1. Replies